första advent

2010-11-28 | 10:18:50


igår fixade jag och engla iordning vår adventsljusstake och ställde fram den i vardagsrummet. jag fick den av mamma för kanske 2,3 år sen? sedan dess har den stått nerpackad och väntat på dagens ljus :) haha. jag har ju bott hemma varenda jul så det hade varit lite knepigt om jag packade upp min egen adventsstake mitt i allt.

iaf så är den framme nu och så fin så! jag gillar när det är enkelt och stilrent, inte för mkt krussiduller och tjaffs. rent och snyggt ska det vara!

ikväll ska den officiellt invigas med ett tänt ljus. under tiden när det brinnar ska vi stöka här hemma med lussebak, granklädning och ljusstaks fram ställning. men först är det dax för englas första dans uppvisning! som vi har övat här hemma på vardagsrums golvet :) astronaout är temat och jag är så pirrig för hennes skull ♥


Kommentarer
vintageRetroPrinsessa

Kikar in och önskar er en kanon första advent :)

2010-11-28 11:38:18 http://bambii.blogg.se/
Erika

Otroligt skönt om inte annat i alla fall ;).



Haha, ni kunde alltså inte motstå julens små frestelser! Inget fel med det, julklappar är ju faktiskt riktigt mysigt trots allt :)

2010-11-28 19:40:03 http://mylittlewords.se
Elly- mamma till Leon

Mys med advent!

jag försöker hänga med lite om vad som händer här i din blogg. Är de ok om man frågar lite? :)

Ska du ha barn nr 2? Är du ihop med din dotters pappa? :)

kram

2010-11-28 22:16:14 http://gravidnu.blogg.se/
emma

tack så mycket:) ja man får ju inte sådana bilder själv när man fotograferar, blir inte lika fint. Har du npn speciel kamera, för när du tar bilder , så blir de så fina!

kram


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback