måndag

2010-11-06 | 10:28:50


då var en ny vecka igång och jag har mkt som ska göras och tas tag i. helgen har varit grym! det har varit kalas och mys, varavat. egentligen så var det mattes engla helg men eftersom det var en magsjukehärjning i slutet av förra veckan så blev hon hemma! :) mormor och nannie har lånat henne lite oxå så det blev lite barnledigt för min del.

idag har jag en hel del att göra på jobbet .. men det ska nog gå prima! engla har h&m jobb imorgon, onsdag och torsdag (?) visserligen ska inte ja gå med henne helatiden utan liza och syster hjälper till. på onsdag var det enbart förmiddag och jag börjar ju 12 så det passade bra.

idag är det utvecklingssamtal på dagis och det ska bli riktigt spännande att se vad det har att säga :) min lilla pärla som är så duktig så!

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback