weekend

2010-05-23 | 21:03:38


det har varit en minst sagt intensiv helg - den här med! :) i fredags + lördags hade jag tagit ledigt så att jag och c kunde ta oss ner till karlskoga och hälsa på c bröder med familjer. jag hade aldrig träffat dem tidigare så det blev ett roligt och nervöst möte :)

vi passade på att slå två fulgor i en smäll och åkte till gelleråsen och kikade på carrera cup, JTCC, camaro mm. för er som inte riktigt förstår vad sjutton jag/vi gjorde där så är det så att min boy tidigar kört en del racing och troligast ska göra denna och nästkommande säsong. så vi strosade runt i det härliga vädret och kikade bilar :) mys!

fredag
regn
lördag sol = vi (christian) är brända

lördagen bjöd på vin på vår balkong och gott sällskap, en tidig och trött kväll blev det, jag skulle ju upp och jobba idag. förövrigt så åskade det något enormt på jobbet idag. jag jobbar i ett centrum och hela centret skakade och plötsligt så slog blixten ner så att hela schabraket slocknade! tacka vet jag reservström eller vad det va som drog igång :)

Kommentarer
Hanna

låter som en mysig helg... förutom åskan då! scary! =/

2010-05-23 23:07:01 http://hannaofsweden.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback