virkat

2010-05-29 | 09:49:23

ny kofta polarn o. pyret


den här koftan har funnits ett tag på jobbet men jag har aldrig fått tummen ur och köpt den! engla har tom prövat den vid ett tillfälle och blev alldeles till sig och tjatade om att hon ville ha den. jag tror nog kanske att det varit prislappen som satt käppar i hjulet, den är rätt dyr men som oftast med po.p så är det kvalité man betalar för.

anledningen till att jag fick smått panik och tillsist köpte den var att den helt plötsligt var iprincip slut! vad sjutton hände? haha då ville ju jag också såklart ha den!! grupptryck? iaf så hade jag turen att vi fick en i engla storlek på påfyllning och igår så kunde jag inte motivera att inte köpa den.

nu ska vi plocka undan englas alldeles för korta koftor som hon dratts med ett tag. jag tycker det är jätte svårt att hitta bra koftor så de hon har har nu blivit förkorta i ärmarna, haha, stackars barn! den här koftan känns som den ultimata klänning-koftan. nu söker jag med lykta efter bra enkla bomulls koftor med knäppning hela vägen ner ...

kofta polarn o. pyret 345.-
undrar om den är slut i barn strl på hemsidan med, hittade barab baby ..

Kommentarer
juliasbullar.blogg.se

söötsnuffis

2010-05-29 13:29:27 http://juliasbullar.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback