ledigt!

2010-05-13 | 10:03:07
idag hade vi hoppats på ett fantastiskt väder och värme men icke sa nicke. det är lite svalare idag och solen lyser med sin frånvaro. värmen har skjutits upp till lördag (när jag så smidigt jobbar) och då ska det bli rekord varmt med över 20 grader! lucky you som är lediga och kan njuta och mysa :)

vi har lite planer med fröknarna jansson idag. troligast blir lite parkhäng, lek och fix! nu låter det även som att det blir gemensam grillning till kvällen, mysigt. ska bara snacka ihop mig med min bättre hälft första, jag hade ju började förbereda inför att göra egengjord ärtsoppa och pannkisar till kvällen men det kan kanske skjutas upp? ;)

jag hoppas jag piggnar till mig snart, är helt slut efter att inte ha kunnat sova ordentligt på flera nätter. det finns flera anledningar .. kanske att jag delar med mig sen? kanske inte .. vissa saker känns så privata fast att det kanske inte alls är det. jag tror egentligen alla har haft de som jag har de på kvällarna just nu ..

mitt & englas projekt igår, blev riktigt fint ute på balkongen! nu väntar nya möbler.



Kommentarer
ML

Hej!



Jag har utsett dig till en av mina vinnare/bloggare för att få utmärkelsen

"Plastic joy award".

Gå in på min blogg och se min lista, sen vill jag se din!



Tack för en bra blogg!



http://fashionisnotimportantitseverything.blogg.se/

frida

men du vet väl att man inte brukar servera ärtsoppa i de månaderna som inte har bokstaven R i =). dock är det ju så jäkla gott så jag förstår dig ;)

2010-05-13 17:00:00 http://papertigers.webblogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback