to my love

2010-05-10 | 21:17:23



såklart köptes det lite små saker till engla i NY även om jag måste medge att det jag inte fann de bästa i barn-shopping-väg där. var gömde den sig? någon som vet? men lite fick iaf följa med över atlanten .. och lite köptes idag, haha och det slapp ta det hemska flyget hem ;)

engla var julaftonexalterad när vi dök innanför dörren här hemma. hon har laddat sen i onsdags när jag pratade med henne i telefon och nämnde något om en liten 'överasskning'. hon försvann med snabba steg in till sitt rum och fram till sängen som var prydd med presenter och askar ..

gud som jag minns när mamma & pappa kom hem med saker till mig efter en resa - jag älskade det!

Kommentarer
emelie

aaw, jag minns den känslan också.

far till new york efter sommaren, du har säkert massor att rekommendera.

btw, älskar verkligen den rosa rosettkudden ifrån h&m. mumma!

2010-05-10 21:25:05 http://popkatt.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback