påse

2010-05-23 | 17:15:43

'pyjamaspåse' till engla.


den här sötsaken sprang jag på i fredags när jag sprang runt en vända i stan. jag var inne en snabbis och hade väl som mål att hitta något fint klädesplagg till mig men icke! känns inte som jag hittar något till mig här hemma, annat var det i ny, allt som handlas nu är till engla (klädväg). men det är ju så i perioder ..

det som nu fick följa med hem var den här tygpåsen. jag hittade den inne på h&m home och såg den direkt framför mig som en liten 'pyjamaspåse' till engla :) fiffigt va? haha så slipper man ha kläder hängandes på sängen :)

tygpåse h&m home 79.-

Kommentarer
Elin - Mamma till Edvin och lillebror i magen ♥

Vilken söt! O den passar perfekt inne i lillaEnglas rum...o jag håller med om att det var en fiffig idé, kom på att Edvin nog också behöver en fin pyjamaspåse :)

Kram

2010-05-23 21:44:12 http://edvinsmamma.wordpress.com

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback