our home

2010-05-31 | 22:45:41


vi börjar komma i ordning här hemm nu. vi har ju trotsallt bott här i 2 månader (idag!) .. dock så är det mkt som ska göras, pillas med och trixas. nu har vi liksom en bas att utgå ifrån, nu är det piffet kvar, haha. hänger ni med?

det är många trista grejer som ska göras så som att måla vår byrå i sovrummet tillexempel .. den är i desperat behov av en reamake men jag fullkomligen älskar den iaf! den ska skrapas, målas och få nya beslag. sen har jag tänkt mig en vit krok, i passande form på vänster sida om den på väggen men det är omöjligt att finna ska jag säga er ..

no tot self; köp färg!

sen  är det ju det här med tavlor hit och dit, vi har fått upp några stycken. en i köket, en i vardagsrummet och i englasrum är det ju så gott som klart på tom den fronten :) men ja .. allt har sin tid? man måste ju boa in sig för att veta hur man vill ha det. jag kommer på nya saker varje dag just nu, haha.

Kommentarer
mammaxtre

Är det ngt jag lärt mig genom åren är att man SKA boa in sig innan dess kan man inte veta hur man vill ha det. Fortsätt boa du :-)

2010-06-01 07:36:55 http://mammaxtre.blogg.se/
Anonym

jag gillade sminkbordet på bilden! har försökt tjata om ett sånt förut, men vi har visst inte "plats" haha ;)

2010-06-01 11:55:30
vintageRetroPrinsessa



Villen härlig smik byrå `? För jag antar att det är det :)

supervackert nött och allt :)

fint med gamla möbler :)



ha det finast

2010-06-02 09:28:01 http://bambii.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback