monday morning

2010-05-31 | 09:27:08
jag vet inte var dagarna försvinner just nu men jag hinner inte alls med iaf. igår stod jag på jobbet hela eftermiddagen fram till 18 och trodde jag skulle sjunka genom marken , så mkt hade jag att göra. jag tror folk föredrog att njuta av de fina vädret eller att fira mamie. de blir så segt när de är lite folk och det känns som man 'ger bort' en dag ..

förstår ni?

flum.

för min del blev det inget firande alls, ingen hade visst lust att uppmärksama mina fina mamma-insats :P engla hade helt glömt det trots att jag påmint i veckan och förespråkat en fin teckning. min mamma och c mamma fick iaf båda uppvaktning :) det är viktigt att uppmärksama sin fina mamma ibland, därför är mamies day en riktigt bra dag!

nu är jag och hostan-engla uppe och ska om en timme bege oss till dagis och jobb. engla har dragit på sig en sjuk rethosta i helgen men hon är piggelin förövrigt så dagis får det bli. hosta smittar väl inte så?


cykla är det absolut bästa just nu och den används flitigt i både regn som sol :)

Kommentarer
Marlene

Visst är det de. Helt plötsligt kommer man stå där med ett barn på flera år och undra "vart tar tiden vägen"..

Hoppas att du har en härlig kväll!

2010-05-31 21:32:15 http://bymarlees.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback