måndag

2010-05-17 | 08:15:04


och en solig sådan!

idag lovas det 20 grader, åh vad jag älskar det här. man blir smått lyrisk bara av att ta sig till dagis på förmiddagen. dock så jobbar jag idag och får inte riktigt njuta fullt ut av vädret men min tid kommer. imorgon + onsdag är jag ledig. jag håller mina tummar och tår att solen fortsätter att skina och att temperaturen bara ska öka.

jag är smått röst-lös idag. jag tror det är en begynnande halsvärk från slutet av veckan som valt att sätta sig lite fint på mina stämband. igår stod jag på jobbet och tröck fram orden, hur ska det gå idag? honungsvatten och te dricks i mängder .. hoppas hoppas det hjälper. annars kan det bli små tufft att komunicera med kunder!? ;)

nu ska jag klä  lilla dockan engla. hon ligger förtillfället ganska så exakt som på bilden från förra veckan. stressad? här kör vi lugna och sköna  takter. med gitarren på magen startar vi den här måndagen ♥

Kommentarer
Line

Härligt att ni också fått lite sommar, vi har 30grader i skuggan här uppe ;)

2010-05-17 18:33:55 http://svenskafinnar.blogg.se/
vintageRetroPrinsessa



vilken vacker bild :)



Hoppas att ni trivs i nya boendet :)



kram

2010-05-17 22:14:26 http://bambii.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback