little darling

2010-05-17 | 22:58:09


lila tröja
polarn o. pyret
byxdress h&m
strumpbyxor
polarn o. pyret
hatt polarn o. pyret
polarn mönstrad tygväska

är helt slut ikväll. engla sover och jag och c har ätit tacos framför tvn. jag fått en enorm j*vla allergi som göra att min röst låter som sju svåra år, näsan rinner och täpper igen sig totalt emellanåt. jag får panik!! kan man inte bara få njuta av det fina vädret och av att det blir grönt ute? nejnej, lid för fan, lid! usch .. känner mig smått bitter.

det har iaf varit en mysig dag på jobbet idag. jag har saknat mina söta kollegor och att få känna mig - som jag faktiskt gjort under hela dagen - på topp och ha en drivkraft. det var nu när jag kom hem som allergin på riktigt slog till, innan har det bara varit min röst som låtit smått crazy. gah!

imorgon blir det sovmorgon. engla ska till mullemeck parken med dagis och äta matsäck ute, vilken lycka! en ännu större lycka är att hennes dagiskompis claire ska få följa med oss hem imorgon:) engla är så glad och lyrisk över detta så det knappt är sant åt det. hoppas tjejerna får en mysig eftermiddag, ska försöka göra den till den bästa ♥

Kommentarer
vintageRetroPrinsessa



Finast :)



men du väskan har du köpt den nu ===?

Galet fin :)



Måste ha :)

2010-05-18 09:17:15 http://bambii.blogg.se/
Maria

Vad fin hon är!!

Jag är också allergisk, fruktansvärt strängt!!



Hoppas att ni får en fin dag trots rinnande näsa & hes röst.



Kram Kram

2010-05-18 10:23:20 http://sagafia.se
carolina

skönt att dom får vara mycket ute i det här fina vädret :) matsäck är ju så mycket godare än vanlig mat också..hihi :)

2010-05-18 10:54:22 http://acarolinas.blogg.se/
julia

åh, vilka härliga bilder. får mig att tänka på sommaren faktiskt.

hoppas att dina allergibesvär försvinner. kramis <3


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback