grannhäng

2010-05-13 | 22:12:46


nu regnar det utanför fönstret. det riktigt smattrar och c sa precis att vi kanske bör flytta på blommorna ifall det börjar regna in under taket. som tur är så har vi iprincip haft en regfri dag och kunnat leka ute i parken med jeannine och junie. det blev åka gunga (ja åka), leka i sandlådan och fika! j hade köpt vinebröd och vi stod för kaffe o saft.

jag älskar att vi har så nära till varandra, jag och j altså. vi kan springa över till varandra och hitta på saker spontant. ikväll tog vi med oss en påse marinerad kyckling och en kladdkaka och tog oss över och grillade! :) hur mysigt är inte det? jag fullkomligen älskar det!!

imorgon ska engla till mormor och nannie. hon har längtat hela veckan och krävt att nannie faktiskt ska hämta henne och att hon ska få visa sitt rum, igen. jag ska jobba till åtta men till kvällen blir det ännu mer grannhäng med linda & björne, då ska champagnen korkas och våra utemöbler invigas, må de inte regna! hoppas j får babyfirtt också ;)

Kommentarer
Jeannine

Ja det är verkligen toppen=) Perfekt för både barnen och oss vuxna som oxå gillar att leka! Härlig handen ser ut på kortet;) haha

2010-05-14 09:50:26
Hanna

va mysigt med trevliga grannar... hoppas ni slipper regenet ikväll!



kram kram

2010-05-14 12:38:41 http://hannaofsweden.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback