fredag

2010-05-28 | 08:48:12

wii min liza är hemma ♥ bild från en taxi i new york

åh äntligen så är det fredag!


den här veckan har varit lite ostyrig med vab dagar, jobb, efter-dagis-lek osv. det blir alltid lite upp och ner i mitt planerings huvud när inte allt flyter på, haha. kanske man bör släppa lite ? men det har i det stora hela varit en bra vecka och mkt har blivit gjort och min L har landat hel i sverige :) vad mer kan man begära!?

igår hade vi räk & vin frossa till den tokfloppade semi melodifestivalen. björne och linda var över och vi mös i soffan och smaskade in, dock så skönk väl stämningen när chocken om att anna b inte kom med lade sig .. vad hände liksom? vad va det för skit låtar som faktiskt gick vidare? haha gud jag blev riktigt irriterad ..

nu ska vi klä oss fredags fina. vi hörs sen!

Kommentarer
mammaxtre

Ha kul!

2010-05-28 21:32:22 http://mammaxtre.blogg.se/
Alexandra

underbara fredag! :)

men hur gör du rundade kanter på korten? jag blir tokig... har spenderat otaliga timmar framför photoshop men inget hjälper.. jag vet inte hur man gör.. :/ KRAM

2010-05-29 14:47:12 http://masoou.com/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback