sota

2010-03-07 | 18:49:06
igår körde vi girls-night-out jag och min liza. vi satt här hemma hos mig och drack ett par gintonic innan vi satte på oss klackarna och halkade ut. det blev en helkväll med start på zinkgrill där musiken var bättre än någonsin, iväg till rose där kön var meter lång, det var bara att vända på klackarna och gå till gamla hederliga riche, man kan inte bli besviken.

vi gjorde även ett försök att ta oss till spybar efter riche stängning men där vände jag när tjejen i kassan sa "det blir 160kronor", glöm det sa vi och vände och gick. fasiken 160kr är ju rena rånet! har jag börjat bli gammal på riktigt nu eller bara allmänt snål?

btw så köpte jag på mig sotnings grejer för någon vecka sen så jag kunde börja sota ögonen på riktigt och igår invigdes dessa. det blev svart svart hela vägen but i like it that way, kan aldrig bli fel. tröja med axelvaddar fyndade jag på rean inne på zara för någon månad sedan, mi love ♥



svart svart och ett glas vin, lovely!

Kommentarer
Frida-Fantastiskamamman

Svart, svart, svart är min grej oxå när jag väl går ut ( ungefär 1g/år hihi ) sota ögonen ÄLSKAR jag att göra så himla snyggt...

Om t¨vå veckor ska Tobias & jag åka till Stockholm för en datehelg bara han & jag- Då ska vi bo på hotell Stureplan, vi får väl se om vi oxå xlår klackarna i taket ;D

Kramar till dig snygging<3

freja

haha ang chinosarna från the brand: nej, dom var inte snygga. såg typ ut som ett par jeans men varken lindex eller h&m hade några och det är typ dom affärerna som finns nere i ringen! så jag började kolla runt på webbshoppar!



aja, blev ju ett par från pop iaf. superfina!

2010-03-07 19:48:52 http://stocktownstories.blogg.se/
Jeannine

Snygg snyggare snyggast!! Känns som vi ska köra denna stil på fredag??!

2010-03-08 09:34:19
En förkärlek för svart

Riktigt snyggt!

2010-03-10 18:59:08 http://karlektillsvart.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback