rubrik

2010-03-01 | 22:08:32
nu har jag avslutat en seg dag på jobbet. seg på så visa att jag antar att inte en människa har velat ta sig ut i det rådande ovädret ut till vår butik, det har uprincip inte kommit en kund .. suck och stön! jag avskyr sådana här dagar, jag vill ha iaf liiite mer att göra.

jag älskar att jobba med service och jag förväntar mig det varje dag när jag kommer till jobbet, att jag ska ge ge ge men när det inte blir så, utan man mest bara står och går varv efter varv så blir man lite less :(

engla-ungen låg iaf och sov när jag landade innanför dörren. jag kunde inte låta bli att borra in näsan i hennes hår och snusa henne i nacken, som jag saknat henne! tillsist sa hon ifrån och vände på sig, haha, tack för den! :) jag längtar tills imorgon bitti när jag får höra hennes röst och vi kan mysa innan jobb/dagis.

...

det känns just nu som att jag har ungefär hundrafemtio tankar i huvudet, samtidigt. det är en hel massa som ska fixas inför det jag ska berätta för er imorgon och det känns som jag glömmer hälften. men men, det ska nog lösa sig till det bästa!

jag har ingen som helst inspiration ikväll så jag lämnar er med de här orden och löfte om en update av vad som tillkommit till englas garderob imorgonbitti, det är en hel del faktiskt. jag har börjat leka vår här hemma, om bara vädret ville spela med för en gångsskull .. suck. kika in imorgon

Kommentarer
Jenny

Du som jobbar på Polarn, vilken är den snyggaste kombon -skaljacka/vindfleece?? Funderar så det knakar, hehe! Dagens i-landsproblem, jag vet! Både till tjej och kille. Ni brukar kunna matcha så fint. Får en massa inspiration bara man går in i butiken, men nu står det still... :-)



Kikar definitivt in imorgon igen, spännande att höra vad som händer :-)

Kram Jenny

2010-03-02 00:07:16 http://stellailonlovin.blogg.se/
Elin - Mamma till Edvin och bebisen i magen ♥

Ser verkligen fram att få veta vad det är för rolig hemlighet du sitter på :)



Hoppas att ni får en toppenfin tisdag!

KRAM!

2010-03-02 08:16:17 http://edvinsmamma.wordpress.com
freja

hihi.. jag veeeeeet! ;P

2010-03-02 08:42:50 http://stocktownstories.blogg.se/
Maria, Livet med tre

Det är ju inte annat än att man blir lite nyfiken.. Ska bli kul att läsa om vad du hittat på för kul :-)

Jätte söta grejer du hittat till Engla! Ibland önskar jag jag hade en liten tjej som jag fick klä hur jag ville.. fast det vet ju du redan för hur många ggr har jag inte tjatat om det.. ;-)'

Ha en mysig förmiddag tillsammmans! Kram Kram

2010-03-02 09:05:07 http://livetmedtre.wordpress.com

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback