remember me

2010-03-15 | 08:35:14



jag och c passade på att ta en kväll med bio och små inhandling till lägenheten igår innan engla landar hemma idag. i shopping väg så har vi nu köpt svarta skärbrädor (mamma jag älskar mina ♥ - formade rosa men aa .. för c skull), en potatisskalare, äggdelare (finns det att namn för en sådan?), en kapsyl/vin - öppnare samt super fina kökshandddukar.

gud så mycket det är man behöver! tur att jag har så mkt sen innan, det här sista är det lite mysigt att gå tillsammans och inhandla ..

filmen vi (läs jag) valde var remember me med Robert Pattinson och herregud vilken film! varken jag eller c har nog blivit så berörd av en film, någonsin. den träffade mitt i prick och vi bägge var lite skakis efter. det om något är väl ett bra betyg på en film? jag tycker, om ni har möjlighet, gå och se den. "live in the moments" är filmens budskap .. och oj vad det går fram!

Kommentarer
carolina

ja, herregud. haha, det tog mig 1 år innan jag kom på att jag behövde en osthyvel. sen var det rivjärn, pastaslev, osv osv :P

2010-03-15 12:28:13 http://acarolinas.blogg.se/
Frida-FantastiskaMamman

Härligt att få gå på bio & dessutom se en sån bra film...ha en fin måndag finaste du!!

Kramar<3

juliasbullar.blogg.se

den vill jag också se! iih

2010-03-15 19:13:05 http://juliasbullar.blogg.se/
carro

åh, jag vill VERKLIGEN också se den så det var kul att höra att den var bra!

evelina

ååh, vill verkligen se den. men den går inte här :( konstigt nog

2010-03-17 18:36:42 http://pumms.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback