pall

2010-03-27 | 09:07:06


jag & christian var på ikea i torsdags och inhandlade ännu lite småsaker till det kommande hemmet :) tänk vad man kommer på viktiga saker som grytlappar, pås-klipps och servetter, haha, som bara mååååste inhandlas ... typ.

vi köpte även den här pallen x 2. en till köket, eftersom vår kyl står ovanpå frysen vilket för att jag absolut inte når översta hyllan, och en till englas rum :) det hade den pallen på mama-plåtningen och hon fullkomligen älskade den. hon bar runt på den, spelade trumma och använde den som bord :)

igår satt jag framför lets dance och målade bägge vita, det är i furu när man köper dem men det är lätt fixat :) en strykning räcker också eftersom jag vill ha dem lite 'slitna', om ni förstår ?

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback