glas

2010-03-21 | 10:17:47


i fredags började jag min jakt på olika glas till vår kommande lägenhet. det vi har är enbart kaffe & the muggar i mängder samt vitvinsglas och martiniglas. jag har alltid velat ha ett gäng olika glas i olika former och färger så nu har jag börjat secondhand glutta.

i fredags var jag med renée, c mamma, på kupan i sollentuna och kikade runt. hjälp så mkt fint de har! jag har ju aldrig tidigare brytt mig och glas & porslins avdelningen men oj vilken glas överasskning! jag kom hem med enroma rödvinsglas, tjusiga snapsglas utan fot, olika champagneglas, en silver bricka samt en lite kristall vas som engla kan ha handplockade blommor i. åh!

igår började även mamma plocka ur skåpen o ställa fram diverse glas och skålar som jag och min syster fick välja och vraka av :) jag plockade med mig en kristallskål, 2 super fina snaps glas (längst till v i bild) samt ett gäng små glas som jag egentligen inte vet vad man dricker i. saft ?

Kommentarer
Jeannine

Oh så fina glas!! Snart har ni fått ihop hemmet va? Ses snart=)

2010-03-21 11:05:44
Carro

ååh så fina glas!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback