alltid redo att dö för mitt barn

2010-03-29 | 10:15:02



den här boken sprang jag på för inte så länge sen. ute i butik finns den i 'fick' - format men jag jag vill ha den i vanligt bokformat så igår beställde jag den på bokus.

det är en bok om föräldrarskap, bak - och fram sidor. den är väldigt sarkastisk och helt fantastiskt illustrerad :) jag fullkomligen avgudar den! haha, sen att den är väldigt fin att ha som coffetablebook!

på bokus beskrivs den så här:

"Föräldraskapet som den stora kärleken och som receptet mot egocentricitet och kroppsfixering, men samtidigt en kärlekklämd mellan haltande jämställdhet, arbetsliv och färdigförpackade mamma-barn bilder.Ingen kan beskriva det så skickligt och drabbande som Joanna Rubin Dranger."

Kommentarer
Louise

Hejsan! :)



Har en blogg där jag skriver om det mesta.

Mitt liv, när det blir fest, kläder men självklart kan det komma provocering om jag är på det humöret. Men även mycket annat skoj!

Om du gillar min blogg följ den då på bloglovin som jag lagt in på min blogg.



Hoppas du inte tar illa upp av att jag skrev det här, för då ber jag verkligen om ursäkt.

Vill bara ha fler nya läsare. kram!

Steff

Gud vilken fin blogg du har!

Kram (:

2010-03-29 18:44:42 http://klockrent.webblogg.se/
carolina

jag älskar hennes små serieböcker, så klockrena och pedagogiska!

2010-03-30 23:11:57 http://acarolinas.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback