V ♥ D

2010-06-20 | 20:40:05

i vårat kök, smått ironiskt, men hey why not ? ♥

ja, igår så gifte sig altså viktoria & daniel - äntligen! vilken uppbyggnad och vilket stohej det har varit runt hela bröllopet, det känns som det var en hel evighet sedan de förkunnade sin förlovning, men nu är det altså över :) eller starten? beror på hur man ser det ..

jag som hade lyckan att jobba igår missade hela direktsändningen men jag har försökt uppdatera mig med bilder osv. ikväll visas det tydligen något form av sammandrag? som vi tänkte försöka se. min man såg dock bröllopet och hade tydligen inte långt till tårar .. helt sjukt egentligen hur man påverkas och blir känslosam inför dessa 'främlingar'.

för ett tag sedan så fick c idén om att köpa oss en bild på paret och nu står dom, lite stelt, i vårat kök ♥ haha! människor har ju i alla tider haft bilder på kungligheter på väggarna så varför ska inte vi ;)

nu har jag just lagt min älskade lilla engla i sin säng, läst tre sagor och bullat upp med gosedjur omkring henne. gud så skönt det är att ha henne hemma igen!! jag har längtat ihjäl mig och efter en mysig kväll med god mat och många skratt så kan jag inte annat än sitta och le i soffa. trots att c tvingat mig se fotboll ...

Kommentarer
Alexandra

se sammandraget! :) du kommer nog fälla en tår eller två.. det gör jag just nu...:) galet fint!

2010-06-20 21:10:15 http://thesmalltowngirl.blogg.se/
Maria, Livet med tre

Jag missade oxå bröllopet pga jobb.. trist faktiskt :-(

Kramar!!!

2010-06-20 21:52:59 http://livetmedtre.wordpress.com
mammaxtre

Jag har sett ganska mycket av bröllopet och sändningar om densmma. Jag har blivit rörd till tårar. Främst av Prins Daniels tal. Men att ha V & D på bild hemma. Där går gränsen :-)

2010-06-20 22:17:45 http://mammaxtre.blogg.se/
Edvinsmamma - när som hellst en tvåbarnsmamma ♥

Här hemma satt jag också med tårar i ögonen.

Dom var verkligen fina vårat blivande kungapar :)

Kramar

2010-06-20 22:37:26 http://edvinsmamma.wordpress.com

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback