living the dream

2010-06-20 | 22:52:36





det finns inte så mkt mer att tillägga dessa bilder mer än att vi bodde helt fantastiskt! världens terras, utsikt, området .. you name it! känner mig lite lyrisk som fick komma iväg dit. tur man har med c släktingar ♥ vi hyrde nämligen lägenheten av hans morbror! tack ronnie!

nu ska vi ta och sussa här hemma. efter 30års festen igår så känner vi oss lite lagom möra och imorgon är det dags för lillan min att jobba för lindex. halå? vad hände, känns som vi springer på saker stup i kvarten nu!? och ja, jag ska igen understryka att engla gör fotojobb så länge HON tycker att det är kul. jag sitter ju mest på sidan och kuckilurar :) glad blev hon iaf när jag sa att vi skulle iväg igen! också hinner vi mysa lite extra ♥

ett annat jobb som dykt upp är ett för DN (dagens nyheter) som jag faktiskt ska göra. det är på tisdag, halvdags jobb med hyyfffssaaad lön :P ibland ska man ha flyt .. tror det var en framsida för någon bilaga .. tror ja ..

Kommentarer
Hondjur

Vilka underbara bilder! Ihk! Måste ha varit helt awesome! Och lilla skrutt som är hemma igen ;) Ha det nu finast i sommarvärmen sötaste ni! <3

2010-06-21 20:21:59 http://sagoelin.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback