here we come!

2010-06-08 | 10:08:52

min vackra liza, du hittar henne här!

 

igår efter att jag lämnat av engla så tog jag och liza pendeln tillbaka till stan och traskade runt och satte oss på ute. det blev en flaska rosé, sur lunch för liza och en massa snack och skratt - som vanligt. jag älskar att jag och liza är lika på det settet att vi älskar vardagslyx, det är liksom livet! att man tillåter sig att ta en flaska vin, lyxa till det med en dyr & god lunch/middag osv.

vi snickesnackade om kommande helg då vi ska ta oss neråt europa till malaga och puerto banus! shit pomfritt vad skoj vi ska ha haha .. det blir jag, christian, liza och jonte. det kommer bli sol, bad och ja .. semesterlyx :) haha!

nu ska jag ut med frazer, vi är nämligen hundvakter då c föräldrar är nere i malaga just nu och slirar :) sen ska jag ta mig i kragen och klä mig i mina nya fina byxor och bege mig till jobbet. jag jobbar 13-20 både idag och imorgon eftersom jag inte har engla. gah .. hoppas det kommar massor med folk, haha .. tror vi det eller?

Kommentarer
Edvinsmamma - snart tvåbarnsmamma ♥

Vardagslyx är något som man unnar sig alldeles för sällan känner jag...men jag bestämde mig nu för att så fort jag kan (efter förlossning o amning) så ska jag också dricka rosévin o äta god lunch :)



Haha, skulle vilja se sambons min om jag skulle köpa hem en klänning till Edvin ;) Men jag håller med om att polarn har otroligt fina unisexkläder... :)



Kram

Emelie

Nä hörru nu får det bli ändring! ;-)

Älskar din blogg, MEN varje gång jag ska lämna så saknar jag 1 sak och det är outfit bilder på dig!

Ibland ibland skymtar du till och jag vill bara se mer mer..(ler)

Hoppas att du nån gång ibland kan slänga upp nått på dig själv men för den delen inte minska på bilderna på din goa dotter.

massa kramar från Tjeckien

/emelie

2010-06-08 11:23:04
Liiv

mysigt med lite vardagslyx :)

Vad är det för telefoner ni har? :) Är på telefonjakt nämligen, haha.

2010-06-08 14:16:21 http://liivahliin.blogg.se/
mammaxtre

Vad mysigt och vilken trvelig idé. Att njuta av mat coh en flaska Rosé.



Du skall åka ungefär dit där jag var alldeles nyssens. Jag tror du kommer att bli nöjd.

2010-06-09 06:26:59 http://mammaxtre.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback