bara ben

2010-06-01 | 20:51:22


klänning polarn o. pyret

äntligen så är sommarvärmen här igen och bara ben är ett faktum! både jag och engla har tillbringat dagen varvandes mellan badkläder & klänning. dock så har jag varit en riktig badkruka och enbart lapat sol som en annan svenson. gud, jag kan inte minnas när jag sist hade en dag då jag enbart var ute, njöt och solade. NY kanske?

vi har varit hos mamma idag med några av mina tjejkusiner, deras barn samt moster nina. mamma bjöd in till semesterlunch och det med besked! vi åt smarriga pajjer, god sallad, bröd och en fantastisk efterätt som jag inte vet mer om än att den var just smarrismarr! jag vet inte om man kan ha det bätte än såhär en tisdag, bara sådär?

ni ska få ett litet bildregn om en stund när jag fått ihop ett litet collage :) många bilder blev tagna kan jag lova!


englas hosta har börjat ge med sig något men hon snörvlar ändå en del idag också. trots det så hade jag faktiskt inte hjärta att säga nej när engla böjde på huvudet och bad om att få bada. vi är lediga imorgon också och det verkar inte vara någon far på taket här hemma - hälsomässigt. vi hinner vila oss och ta det piano en annan dag ♥

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback