sudersand

2010-07-13 | 17:50:20

somsagt = solen bara skiner & skiner här på öin :)

solen har som varje dag den gångna veckan skinit från en klarblå himmel hela dagen lång! helt sjukt hur man kan ha så bra väder OCH pricka in ledighet. im so happy! tror nog jag kommer kunna leva länge på den här semestern.

idag har jag och christian varit barnlediga, pappa och marie tog med engla och albin till pippvärld nämligen. jag och c passade på att ta oss upp till fårö och sudersand. där är sanden vit och havet blått, fantastiskare kan man inte ha det! jag kan svära på att det var över 25 grader i vattnet. och faktiskt - det fläktade helt underbart!

med det 35 grader som hållt i sig de senaste dagarna så var det skönt med svalka, om än väldigt lite. nu ska pappa och marie ta sig in till visby och jag och c är hemma med kidisarna. det blir godis och allsång på skansen!

Kommentarer
Jeannine

Ser härligt ut!! Vi har haft sjukt varmt här hemma så bara bada som gäller om dagarna. Kraam på er

2010-07-13 19:54:36
Frida-FantastiskaMamman

Kan man annat än njuta.....öin är ju faktiskt som utomlands....så vem behöver mallis ;)....

Fortsätt att njut av dina kärlekar...det gör jag...

Massor av kramar<3

Carolina - Mamma till Minna

Åhh, kul att höra att havet är så varmt! Sticker till Fårö/Sudersand på lördag.. Ska bli så nice!!

2010-07-13 23:01:00 http://livetmedlina.blogg.se/
mammaxtre

Hoppas att vädret håller i sig så att vi som har sen semester ochså får vara på stranden :-)

2010-07-14 06:13:45 http://mammaxtre.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback