sunday morning

2010-07-18 | 11:04:28

haha nu blev ni allt nyfikna ;) har redan fått två sms med frågan "ska ni ha barn?" och där kan jag göra en direkt dementering och säga att nej det ska vi verkligen inte. inte på långa vägar! det här har med någotning annat att göra och ni får väl hålla utkik .. ändera dagen så ska jag allt dela med mig av min glädje :)

men hurrni var är ni alla människor som jag spått ska vara ute och sommar-shoppa? igår var det dött dött och jag stod på jobbet i min ensamhet och njöt av ac:n. jag hörde det ryktas om en tryckande värme ute och en kvavhet som hette duga, och det stämde .. jag fick smått panik under kvällen när jag inte fick till korsdrag i lägenheten och trots lovat skyfall av regn + åska så uteblev det :( suck. mina blommor behöver det!

idag ska jag bege mig direkt efter jobbet in till kungsholmen och möta upp min liza ♥ vi ska slå oss ner på orangeriet och mysa ikväll. så ja, skyfallet och åska kan ta ledigt ikväll också..

 

idag ska engla gå på ännu en semester vecka men då varken med mig eller sin pappa utan med mormor och nannie. de kommer hem från en 2 veckors semester i kroatien idag och engla har lääängtat! först ska hon iväg på en tur till cosmonova och sen direkt dit :) för mig ser framtiden ljus ut med 11 dagars jobb. lite roligare för engla att bada i poolen hos mamma och leka i gräset än att vara på dagis med 2 barn till ..


Kommentarer
Marie

jeg elsker bloggen, alle hverdags innleggene er så søte:)

ina-bina

Happ, där försvann mina förslag på vad hemlighetsmakeriet kan vara om. Ingen bebis alltså :P Hmm...

2010-07-18 12:51:23 http://inabina.blogg.se/
Frida-FantastiskaMamman

Men vad spännnade....ser fram emot upplysningen ;)

Klart det är mysigare att vara hos mormor än på ett varmt dagis...

Ha en härlig kväll!!

Kramar<3

bitte

Hej skulle du vilja rösta på min snygga sko i Nellys designa din sko tävling.

Skulle bli väldigt väldigt glad.



http://nelly.com/designyourshoe/?obj=anVSxMNG49hGJyuBNFQvjmqwnpKXz04OnPeYbpdUl9btwJu8O9qv#shoeGallery



Ps kan självklart rösta om du har ett eget bidrag.

kram Bitte

2010-07-18 21:42:35 http://www.lovemercury.se
Maria, Livet med tre

Här i Gbg har vi lika delar sol och regn.. hör hela tiden av pappa och bror som bor i sthlm att ni har det hemskt varmt. Hoppas hoppas ni snart får lite åska och regn!

Jag har oxå jobbat helg och gått och väntat på anstormningen av kunder men nä.. de kom aldrig, en himla massa Gothiacup ungar bara.



Skönt för Engla att få vara med din mamma istället för på dagis :-)



Kramar!!

2010-07-19 09:27:54 http://livetmedtre.wordpress.com

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback