ny klänning!

2010-07-13 | 17:19:44


igår efter att vi kört en hel dag (6 timmar med konstant badande&lekande) på kneippbyns vattenland så begav sig jag, engla  och christian in till visby och östercentrum en tur. tanken var att bara springa in på systemet och köpa lite roliga wisby öl men jag och engla fastnade på h&m också .. förståss.

vi hittade det här oldiesarna till sandaler, tror det kom till våren eller så? ynka 30kr för dem och 10 för ett par vita knästrumpor = fyndfynd! dock så blev det 30+10+100 eftersom engla lyckades tappa 100 lappen hon skulle betala grejerna med .. hm. jag var inte glad ska jag säga er. slaaaarvigt!! ..

sen hittade vi den här klänningen också. eller ja, engla hittade den. jag är verkligen inte något fan av kläder med tryck på, jag tycker det ser så billigt ut. ush vad larvig jag lät nu men så är det faktiskt. fine att man kan ha det och bryta av med men vissa kids har verkligen enbart kläder med hello kitty, ponnyhästar och pippi på .. mi no like. men iaf, här fick jag väl offra mig. det är ju trots allt engla som ska bära kläderna och vissa undantag görs ju :)

klänning h&m 99.-
skor h&m 30.-
solhatt polarn o. pyret nu på rea 100.-

Kommentarer
vintageRetroPrinsess

Läckraste bruden i stan :)

Älskar hennes outfit bilder :)



Hoppas att ni njuter sommaren :)



ha det finast kram

2010-07-14 15:50:28 http://bambii.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback