händelserikt.

2010-07-05 | 21:40:54
engla tog sig ett tiotal dopp igår :P

jaa .. det väl vad man kan kalla den här dagen. jesus vad grejer som hänt och kommit upp till ytan. vissa människor går verkligen inte av för hackor! nog om det, behövde bara säga det :) haha

vi sov kvar hemma hos mamma & nannie igår med syster och familj. vi hade en mysig kväll och den slutade med ett kvällsdopp i den 30 grader varma poolen vid 23 tiden :) hörde jag livskvalité? imorse var det upp och sjunga för david som blev 31 år! och sen off to work för moi och dagis för engla. tror det var 8 barn där idag? fröken tyckte de var sååå lagom, haha.

idag hämtade jeannine engla för första gången på dagis! det hade gått primaballerina och lillan hade blivit lyrisk när j kom. jag plockade upp henne vid 20.15 tiden och nu ligger hon och sussar i sängen till nya pippi cd:n. jag ska väl börja packa i någon ända här hemma .. imorgon är det gotland för hela santen, wawawiwa!

det lovas sol sol sol :D

btw så undrar jag när christian dyker upp ikväll? han är ute och äter på riche med sin låssas pappa, kusin och morbro. inte ofta det händer så det är till att passa på och utnyttja kvällen/natten (samma för mig men till att packa då ...) jaja han snubblar in när han snubblar in :)

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback