Torsdag

2010-01-07 | 17:17:28





NOVA HAR sovit här inatt, i min säng, halft på mig :) Alltid mysigt att ha systerdotter här och man blir smått lycklig när det inte är 'katt och råtta' lek utan barnen leker och stojjar, inte mycekt bråk alls (såklart när hungern sätter in, haha). Det kom lite hastigt på att Novisen skulle bo kvar så jag bokade en till biljett till bion jag, Lina och Engla skulle gått på idag så vi alla har gått tillsammans :)

Vi började dagen med att Lina kom på förmiddags frukost med varmchoklad, vispgrädde och nybakat bröd, nami! Sen packade vi ihop kiddsen och bakade in dem i varsin overall för att bege oss till bion. Sen har vi mest myst runt, ätit onyttigt och skrattat oss hesa till Alvin och gänget :) En bra film för både vuxna och barn ska jag säga er, se den!

Nu har jag slängt ihop lite mat som jag tänkte visa er sen. Perfekt vardagsmat som går snabbt, snabbt och som är  otroligt uppskattad av ex Englabanan :)

Kommentarer
Carro.

åå varm choklad med grädde, MUMMA!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback