torsdag

2010-01-28 | 07:54:50
BLOGG.SE ser jätte konstigt ut idag. Allt ligger i en knepig ordning och är sjukt seg. Är det bara hos mig? Irriterande är det iaf när man har lite bråttom och ska hinna blogga innan, grr.

Dags för vardag idag igen då. Detta innebär jobb för min del, dagis för Englas! Jag jobbar 9.45 - 16.30 både idag och imorgon, det är alltid skönt att jobba 'morgonpassen' eftersom jag ändå är uppe och studsar, oftast innan 8.00 :) Jag håller tummarna att tågen börjat gå bra igen tills ja slutar annars måste ja gå tidigare. Dagis stänger ju 17.00.

Jag har glömt att berätta att jag har fått en tid hos banken nu. Jag ska vara där på måndag eftermiddag. Mamma ska följa med eftersom det krävs att jag har en medlånare då jag går på vick och inte har fastanställning. (förövrigt längtar jag efter fast. jag vill ha semester med betalt, haha!)

Nu ska vi plocka ihop oss och sen ska jag väcka C som är så illa tvungen att skjussa mig till jobbet eftersom tågen iprincip inte går. Vad är det med stockholm? Det blir vinter vart eviga år, inse det!


det är englas klädväljar-dag men får jag vara med på ett hörn så blir det den här småblommiga tunikan från zara, snöovädret till trots :)

Kommentarer
freja

varför tar ni inte lån tillsammans, du och C?

2010-01-28 12:16:55 http://stocktownstories.blogg.se/
Karolina

Hej Emily,



jag undrar bara vilken KY utbildning du gick? Du skrev att du hade pluggat det. Sitter och funderar på andra val i livet.

2010-01-28 13:00:14
Anniken

Bloggen var jättekonstig och seg för mig imorse också. Tråkigt men sant.

Hoppas det kändes bra att komma tillbaka till jobbet idag :)

2010-01-28 16:26:27 http://anniken.blogg.se/
Carro.

jo, min blogg är också sådär konstig idag!



fytusan vilken fin stor kopp du har!!

Nicole - Mamma till C

Va skönt att kolla på boende. Jag o min sambo gjorde det för en tag sen och fick ett lånelöfte då vi varit runt o kollat med massa banker. Nu kikar vi för fullt på lägenheter :)

2010-01-30 23:46:35 http://nicoleb.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback