night

2010-01-07 | 22:53:41



EFTER EN full-ös dag så somnade Engla i soffan framför tvn. Inte konstigt med tanke på hur kiddsen hållt låda idag och hur sent det kom i säng igår. Jag håller ändå tummar och tår för en liten sovmorgon imorgon, nio kanske?

Imorgon ska jag jobba extra, vi är tre som ska jobba och i vanliga fall är vi två. Många vet kanske varför men ni som inte vet ska allt få veta imorgon ;) Jag känner iaf att jag behöver en god natts sömn och en lugn morgon/förmiddag med Engla grisen för att orka ett kanske högt tempo på jobbet. Jag ser mest framemot Liza som ska plocka upp mig efter åtta på jobbet också ska vi åka och köpa thai och hyra någon film ♥ mys

På dagis har dom planeringsdag imorgon så Engla ska till farmor några timmar efter lunch tills mamma kommer hem. Hon tycker det ska bli mysigt och har redan packat ihop lite leksaker som ska med!

Nu ska jag och min magkatarr gå och sova!

(bild från dagens bio besök)

Kommentarer
Jeannine

Så mysigt med bio=) Jag och Junie tittade på Sjöjungfrun i soffan.. nästan som bio..

2010-01-08 08:28:08
Mia

Åh nej, hoppas magkatarren blir bättre. Kram!

2010-01-09 19:55:26 http://sofielskar.blogspot.com/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback