monday

2010-01-25 | 10:14:09

 



HELGEN HAR varit lugn, mysig och trött, trött för min del. Vet inte vad det är med mig, har jag gått in i någon vinter dvala? Hope not. Lite vårkänslor och värme skulle inte sitta fel just nu.

I lördags efter Novas kalas så åkte jag C och Engla över till Jeannine, Fredde och Junie för mys middag och playdate för barnen. Imponerande hur dessa donnor lekte med varandra måste jag säga! Det har träffats en gång tidigare och nu var det som de inte gjort annat än lekt :) mys.

Idag ska jag till läkaren, igen, och sen ska jag och C hämta Engla och åka till hans mamma som fyller år idag :) hipphipphurra! Kalas i dagarna tre har det varit här. Engla var på barnkalas igår också, hehe.

todo
ring nordea om lånelöfte
ring sollentunakommun

ring bilskolan

Kommentarer
Alexandra

Lånelöfte minsann? :) Lägenhet på G? Spännande :) KRAM

2010-01-25 11:39:43 http://masoou.blogspot.com/
Marlene [mamma till ned]

Vad kul att de kom bra överens!

Hoppas att det är bra med dig och att din mage har blivit bättre. Kram

2010-01-25 14:37:10 http://marlees.blogg.se/
Jeannine

Myystjejerna=)

Jag har tänkt på dig idag..

2010-01-25 20:25:15

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback