H&M PLÅTNING

2010-01-18 | 17:16:40

 

IDAG VAR första dagen som jag klamrade mig ur sängen innan 7 på länge, känns det som iaf. Jag och C åkte in till söder och plockade upp lill-dockan som varit hos dadie i helgen för att sen sätta oss på närmsta mcdonalds och äta frukost. Jag måste erkänna att jag tok älskar deras frukost! en mc toast och en bagel, åh! Sen var det vidare till Hammarbysjöstad för att göra H&M plåtningen som jag skrev om förra veckan.

 

EN timme tog det! Förstår ni, en ynka timme så var vi klara :) eller vi och vi, Engla. Det var en bild som skulle tas inför en annons i dagspress. Ingen som helst aning om hur det blev eller vad Engla och pojken gjorde på bilden. Engla var nämligen helt otroligt idag och stack iväg med pojken i hand och kirrade biffen och sen var det klart :) Kvar satt mamma i det andra rummet och rullade tummar.. ska hon redan börja släppa mig? är det inte först i tonåren det börjar hända? hu hu hu?

Ja ni måste hjälpa mig att hålla koll för jag har ingen aning om vilka tidningar det kommer vara i eller när :)

Kommentarer
Anniken

Som gammal McDonald´sanställd gillar jag att du gillar frukosten där hehe.

Hon blev säkert lika söt som vanligt på bilderna, jag ska hålla ögonen öppna, jag lovar :)

Och krya på dig!

2010-01-18 18:22:16 http://anniken.blogg.se/
linda

Vad skoj med h&m plåtning! :)

2010-01-18 19:50:40
Maria

Lika fin & söt som vanligt:-)

Duktig hon är med fotograferingen! Ska bli spännande att få se bilden.



Kram Kram

2010-01-18 20:20:17 http://sagafia.blogg.se/
Carro.

ja, det ska börja tidigt minsann.. jag hade en liten bebbe som flirtade järnet med mig häromdagen. Han kan inte vart mer än 1år minsann. Haha.

Marie

Vad spännande! =)



Sov gott. Nu ligger mina shoppingfynd ute. =)

2010-01-19 01:46:43 http://mandelstrom.webblogg.se/
Jeannine

Vad spännande! Ska hålla koll i tidningar:)

2010-01-19 08:33:38

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback