hemma dag

2010-01-27 | 11:43:10
SISTA DAGEN med ledighet innan livet kommer in i sin vanliga rytm igen - jag längtar. Jag vill ha en vardags rytm med allt vad innebär igen. Det känns som det var en hel evighet sen allt flöt på 'som vanligt'. Det har ju varit ofrivillig ledighet lite väl länge, att vara sjukskriven är inte direkt en dans på rosor..

Engla fick bestäma själv om hon ville vara hemma eller gå till dagis idag, vad tror ni fröken valde? Yes, hemma it is :) Vi har suttit och ritat och lekt med barbie hela morgonen och snart är det dags för chokladbollsbak! Rulltårts receptet som vi bakade utifrån igår (det bästa!) ska ni få sen!

 

det roligaste just nu - färglägga med glitterpennor!


Kommentarer
mathilda

haha, yes! julbelysning it is. faaaast nu när jag tittar ut så verkar personen ifråga har plockat ner sin adventsljusstake?! haha.



mysigt med en hemmadag. fast jag förstår att du längtar tillbaka till jobb och verklighet. det blir lätt lite långtråkigt när man är sjukskriven och inte riktigt kan göra något annat än att kurera och kurera.

2010-01-27 12:25:30 http://enannandelavstockholm.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback