I heart you

2010-02-16 | 11:02:45
IGÅR SPRANG jag runt i snödrivorna (och på jobbet för den delen) med långpuffkjol, gråtröja, converse och mina nya ♥ strumpbyxor som min C gett mig. Kände mig faktiskt lite rebbelisk när jag luffade fram i min outfit, haha. På det körde jag nämligen skinnjacka och lekte plusgrader ;)

Det jag egentligen skulle komma till var att när jag sa till min chief igår att jag fått strumpisarna av C så började vi disskutera uppskattning, presenter och alla ♥ dag varpå Kim säger "Men Christian är verkligen bra på det där med presenter, tycker du får saker var och varannan dag".

Så sant så sant! Han är riktigt riktigt grym på det där och jag kan få, som här om veckan, huxflux en bucket med tulpaner! :) Det är så otroligt viktigt att aldrig sluta uppskatta varandra, hur många år som än passerat. Tack min kärlekt, för att du finns.

ska föresten visa er lite senare vad c fick i födelsedagspresent av moí.



strumpbyxor bikbok


Kommentarer
Frida-FantastiskaMamman

Vardagskärleken är den som HÅLLER lågan vid liv tänk på det;)

Hihi ja brukar oxå vara rebellisk ibland, men mer i mina åsikter ;P

Kramar<3

carolina

supersöta strumpisar :)

2010-02-16 13:16:32 http://acarolinas.blogg.se/
Elin (Edvinsmamma)

Vilka fina strumpisar du fick! Och jag kan tänka mig att du var jätte fin när du gick runt och såg rebellisk ut :) Kram

2010-02-16 18:43:54 http://edvinsmamma.wordpress.com
Anna

Åhh så fina strumpbyxor!



Kram kram

2010-02-17 21:27:11 http://anderssonlindstrom.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback