prinsessan och grodan

2010-02-07 | 10:20:41


DET HAR
länge varit bestämt att Nannie, min mammas man, ska ta Engla och Nova på bio idag och se den nya disney filmen "prinsessan och grodan". En Engla film i alla högta grad tror jag att det är och jag tror kiddsen kommer sitta bänkade :) ! Speciellt med en hink popcorn som aldrig någonsin rörs av Engla, haha!

Engla har på sista tiden blivit en riktig film-tjej. Favoriterna är klassiker som snövit, askungen och törnrosa. Tur är att alla det filmerna finns kvar sen vi var små, på VHS då, men iaf. Vi har ju en gammal spelare kvar och jag har hört att man kan spela över VHS till DVD, sant? Jag tror iaf att prinsessan och grodan kommer bli en ny favvis ;) !

bilder disney

Kommentarer
carolina

åh, den vill jag också se! får ta med lillsyrran :)

2010-02-07 19:01:43 http://acarolinas.blogg.se/
julia

skulle faktiskt också vilja se den!

ÄLSKAR disneyfilmer.

kramis


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback