guldlock

2010-02-07 | 21:07:10
JAG ÄR otroligt trött på hur jag ser ut just nu, hår, hy, kropp jaa, ni vet som man kan vara ibland. I alla fall så fick jag för mig att min lillasyster skulle locka mitt hår igår kväll innan jag och C skulle in till hans syster Elin på middag. Jag kan inte minnas att jag haft lockigt hår sen den här bilden togs. Och då var det betydligt kortare!

Måste säga att jag blev positivt överasskad, jäklar jag passar ju för sjutton i lockigt hår, haha! Jag har alltid haft lite avsmak på "dollylooken" men vad sjutton, jag är inte den som är den som inte kan ändra mig :) Kanske beror det mycket på att mitt hår växttill sig rejält den sista tiden (och blivit tok-slitet förståss). Lär köra på det igen snart!

...

Vi hade iaf en riktigt trevlig kväll igår med m a s s o r av god mat, melodifestivalen i bakgrunden och herregud, en hel del gott att dricka! :) Jag och C släntrade inte in förens klockan passerat tre! Inte blev det sovmorgon heller med en liten Engla som knackade på i ottan (ja det kändes så iaf), barn är för underbara ♥ ;)


 

 

Vad tycks? Tummen upp eller ner? :)


Kommentarer
carro

definitivt tummen upp!



är också i en såndär period just nu, behöver fräscha upp vintergrånaden och blir lite vårig nu!

Anonym

Tummen upp :)

2010-02-07 23:07:54
Maria, Livet med tre

Definitivt tummen upp! Väldigt fint :-)

Kram kram!

2010-02-08 08:36:07 http://livetmedtre.wordpress.com
vintageRetroPrinsessa



en S T O R tumme upp för guld lock :)

2010-02-08 15:00:14 http://bambii.blogg.se/
julia

UPP!

emelie

inte bara en tumme upp! två får du ifrån mig!

KRAM

2010-02-08 17:36:42 http://popkatt.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback