friday

2010-02-19 | 11:06:06



TROR DET
blir en bättre dag idag ska jag säga er, med tanke på mina kvälls-ord igår :) idag är jag pigg och utvilad, vi studsade inte uppe förens klockan hade passerat halv tio imorse. Engla vaknade förståss tidigare men låg och lekte med gossedjuren och kikade barntv. Jag älskar sådan här mornar, lugna och sköna.

Jag jobbar 12 - 20.15 idag och direkt efter ska vi tjejer från jobbet svassa över till centrumfesten som ska hållas ikväll. Närmare 300 pers har osat så jag tror nog det kan bli en hejdundrans fest :) Sen är det ju C och hans eventföretag som håller i ståhejjet, kan det bli så fel då? No!

Förövrigt så har jag en ledig helg att se framemot! Är helt lyrisk över det, haha. Planerna är inte så många men vi ska iaf hinna med ett meandi part, barnkalas och kanske mys med C systers katter på söder. We will see :) Nu måste jag klä mig och Engla. Blir mest troligt blommigabyxor ikväll :)

Kommentarer
Jeannine

Skoj skoj!!! festa lite åt mig med..

2010-02-19 12:45:27
Jasmine

Vilka fina bilder på Engla!

2010-02-20 08:24:20 http://jassenilsson.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback