...

2010-02-18 | 21:05:38
FÖRUTOM LJUSGLIMTEN i mitt förra inlägg så  har jag haft en jävla skit kväll. Engla var på ett jävla humör innan middagen och var bara allmänt tjatig och gnällig. Och nej, hon har ätit sen mellis så det var inte jag-har-lågt blodsocker-irriterad utan hon var helt enkelt bara en irriterande liten sak. Dock så vände det efter ett långt bad, lite lek och halv åtta hos mig, hon kanske varit lite uttråkad?

Det är ju inte samma stimulans att vara hemma som att vara på dagis, det kan jag lova. Men jag tycker ändå vi har haft det mysigt med ponnylek, pyssel, städning (engla älskar att plocka och fixa, haha, sjukt) och filmkikandes. Imorgon blir det iaf dagis för dockan eftersom jag jobbar 12-20.15

Efter jobbet imorgon så är det kalasigheter för alla som jobbar i centrum. Ska bli riktigt kul! Jag funderar lite smått på att kanske vädret till trots köra dessa. Vad tycker ni? Vi ska ju trotsallt vara inomhus. Men jag vet inte, mitt humör är inte helt hundra så jag kan inte se mig springa i blommiga byxor just nu, haha.

 

tacka vet jag fina vänner som gör mig glad i mobilen! ♥


Kommentarer
Maria, Livet med tre

Fina vänner är bäst! På tal om fina vänner så satt jag och läste jcbloggen häromdan och gick in där på en av jcs modellernas blogg och vad är det första jag ser om inte ditt söta tryne ;-) Ibland är världen allt bra liten.. För jag hamnade tydligen på din Linas blogg :-)

Kram Kram!

2010-02-21 08:17:41 http://livetmedtre.wordpress.com

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback