650

2010-02-21 | 22:35:25
idag är det hitintills över 650 unika besökare som klickat sig in här hos mig :) det är såklart alltid trevligt med nya läsare och att bloggen växer (vilket den sagt men säkert gör hela tiden) men jag måste säga att jag är lite förvånad. i vanliga fall så smyg höjs mitt läsarantal, och då oftast i veckorna, på helgen går alltid besökarna ner, men nu pang booom så flög det in en hel liten armé här, we like :)

Men men, toppen kul och välkomna hit får man väl lova att sig, nu får vi väl se om jag är nere på 350-400 läsare imorgon igen eller om ni återkommer? Jag hoppas på det sistnämnda!

...

och för er som inte vill missa updates kan klicka er in på bloglovin och börja prenumerera på bloggen eller varför inte bara klicka på hjärtat? Love.


Kommentarer
Elin (Edvinsmamma)

Roligt att du får fler och fler läsare!

Och du vet att jag är en av dom trogna läsarna :)



Kram

2010-02-22 06:36:14 http://edvinsmamma.wordpress.com
Jeannine

Ojdå!! Det var väldigt många=) men som sagt det är skojigt att kolla in hos dig såklart..Hoppas Engla mår bättre idag!!

2010-02-22 07:08:34

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback