onsdag

2010-12-08 | 09:00:10

engla nu på morgonen, ruffsetuffs!


halå där. här hemma var vi uppe och hoppade redan vid 5 tiden .. engla vaknade och jag kikade inte på klockan utan for upp, på med barntv och fram med välling. när engla pep om att det enbart var text på tv så började det gå upp för mig att det kanske var lite väl tidigt? av med tvn, hopp i säng igen oxå sov vi till 7.30!

idag ska engla plåtas för le petit? en tidning tror jag att det är .. det är i hammarbysjöstad, där de oftast görs h&m och lindex, så dit hittar vi! klockan 11 ska vi vara där och efter ska engla hem till en dagis kompis och leka.

jag hade inte mage att avboka de när det här dök upp. jag får åka dit med henne helt enkelt. efteråt ska hon till mormor och nannie och sov och jag ska hem och tvätta och baka. vilken dag va? haha .. helt magisk ;)


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback