Lina ♥

2010-12-01 | 21:30:57

kärlek är bara förnamnet

jag är så otroligt glad för kims och johans skull, det är inte många som jag är så glad för men dessa två har väntat och längtat mer än de flesta. för vissa gå det huxlux, som för mig med engla, men för andra tar det tid och åren går och inget händer. för dem var det så, att det tog tid .. men idag kim, var det inte värt väntan? :)

hade det blivit för ett år sen eller för två år sen så hade det aldrig varit just hon. det hade aldrig varit just den här lilla donnan som hade entrat världen och krupit in i våra hjärtan på de varmaste av ställen ..

jag har inte sett henne live ännu men oj som jag längtar! de fick komma hem idag och vikten av att hitta någon slags rytm hemma och bounda som familj väger så tungt så jag vill inte störa. jag hade aldrig det där .. men jag missunnar ingen de. det får ta sin tid och den dagen som jag får se henne, det blir en stor dag, ja längtar!

Kommentarer
juliasbullar.blogg.se

åhå vilken liten sötnos!



men blir inte du sugen på en till bebis? :D nyfiken i en strut

2010-12-01 22:15:42 http://juliasbullar.blogg.se/
Tess

åh vilken sötnos!

2010-12-02 11:06:51 http://donotlookback.blogg.se/
Kristin - Lilla vicke Vide och hans knäppa morsa

Vad roligt för dom!

Jag vet själv hur den där längtan och väntan och oron är. Det tog några år innan det tog sig för oss men det var värt all väntan för vi fick världens finaste Vide :)

2010-12-02 11:55:18 http://kristinsandgren.blogg.se/
julia

meeen åh!!! så söööööt. helt sjukt.

puss fin

Therese

ÅH!! Mi livmoder värker av inaktivitet :-)

Så söt!!

Grattis till föräldrarna till denna sötsak!

Kram till dig!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback