kontokorts slarver

2010-12-02 | 07:56:06



jag är så jäkla trött på mig själv just nu. i lördags så lyckades jag tappa bort mitt kontokort och fick ringa och spärra det i panik! det har hänt förut och ex så tappade jag mitt leg i sommras när vi var på gotland. jag vet inte hur jag riktigt lyckas? jag tycker inte alls att jag är slarvig eller slänger med mina saker hit och dit ?

det här har iaf lett till att jag har typ hela lönen kvar - wei, men oxå alla julklappar! som tur var hade jag hunnit betala mina räkningar innan helgen (jag hr nordea, du behöver ha kortet för att kunna logga in på internet)

men nu börjar jag känna hur stressen kommer krypandes. hur sjutton ska ja hinna få ihop alla klappar till hela min "lilla" släkt på cirkus 24 personer !? åh. varför varför varför! och inte har jag heller någon motivation att gå runt och titta på saker som jag senare kan köpa .. nä .. fasiken. hoppas de kommer idag så jag och min liza kan göra bromma blocks och börja beta av min lista .. det hade ju varit det ultimata!


Kommentarer
W- ung 3 barnsmamma & fotograf

åh fy vad jobbigt perfekt tajming nu när det är jul !

men som mamma är man ju ganska vimsig, har själv hänt mig flera gånger att jag glömt både plånbok och telefoner och nycklar någonstans så paniken rusat men alltid fått tillbaka dom.



vad underbart, då är hon en stor flicka då, när börjar hon på 6 års verksamheten ?



hehe jäpp, eller näst intill! 3:e ungen bakas i magen och har 4 månader kvar drygt. :)



kramar.

2010-12-02 09:34:59 http://dyrbarkarlek.blogg.se/
Hondjur

Har du telefonbank? Kan du ringa och föra över till någon annan kanske? Nej, usch så drygt gumman! Mitt i jul och allt! :( Lycka till med nytt nu!

Och knäppis? Jaag? ;)) Pfft!

Kramen :)

2010-12-02 10:04:58 http://etthondjur.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback