gotland here we come!

2010-12-16 | 16:41:17


engla har packat glitter klänning & barbie, all you need!

äntligen äntligen.
nu ska vi straxt bege oss mot båten!

men fy vilken dag det här har varit .. jag har självklart, lagom tills vi nu ska åka, dragit på mig en förkylning. halsen värker och dunkar och snoret bokstavligen rinner. fan. jag har inte tid med sjukdomar nu när vi ska iväg och vila upp oss och ha det jul-mys .. men visst är det typiskt? alltid är det just kroppen passar på att  bli sjuk.

imorse gjorde engla en plåtning för franska gattinoni. plåtningen i sig var rolig men vägen dit och hem hade jag helst glömt. vädret i stockholm idag ahr varit rent utsagt förjävligt! nu börjar jag bli orolig inför kvällens färja? måtte den bara inte vara inställd och är den inte de så hoppas ja de inte gungar för mkt. fy!


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback