glitter & glam

2010-12-18 | 23:55:52

nya klänningen måste vara på vid granpåklädning!

den här klänningen tjatade engla till sig att ta med till gotland efter att jag  redan hade packat hennes saker och kläder oxå tyckte hon att hon skulle "kolla att det var okej" !? och visst, kika på du! "men mamma!" börjar hon alltid med och då vet man att det är fel fel fel. det var fel klänningar, fel ballerinas och tokiga leksaker .. mamma kan hon?

jag var iof inte svår övertalad. vi har ju det där med varannandagsprincipen hemma hos oss vilket innebär, för er som inte vet, att engla helt enkelt väljer kläder ena dagen och jag den andra, inga problem med det! (nästan då) så ja visst, hon fick byta ut och fixa lite så principen hölls.

idag har hon då lilljulafton #1 till ära burit sin nya favorit klänning och sprungit runt och glittrat som få med totalt missmatchande ballerians i rosaplajett glitter och sammetsrosetter, haha! men fin har hon tyckt att hon varit och det är det viktigaste :) imorgon är det min dag och då ska ja trotsa den rådande klänninghetsen och ta blus + tights! :)

klänning primark (från liza & kerstin)
kofta polarn
strumpbyxor polarn
ballerinas h&m

Kommentarer
Hondjur

Haha. Hon är en sådan himla goding gumman!! :) Ha nu den mysigaste julen!! Kramen!

2010-12-19 22:32:35 http://etthondjur.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback