måndag

2010-04-26 | 10:02:55
nu har jag just landat i soffan med en kopp kaffe. har inte alls  sovit speciellt gott inatt då engla har drömt mardröm på mardröm. hon brukar verkligen inte göra det men inatt har stackaren varit jagad :( ush. hon har kommit upp till mig alldeles svettig och lagt sig nära nära (läs mig). sen var hon såklart tvungen att studsa upp vid sju .. unge!

idag är väl planen att åka in till visby och traska runt några vändor. mamma, nannie, jossan + kiddsen kommer över idag och ska vara med på begravningen imorgon så kanske vi hinner sluta oss upp med dem och fika eller så? I hope, vore mysig. men mitt mission är att ta mig ner till kränku och köpa med lite roliga kryddor hem :)


igår kväll var det badtunna som gällde för hela slanten för kiddsen ♥

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback