lördag!

2010-04-10 | 09:07:45
igår kväll fick vi finbesök av min pappa, lillebror albin, marie och min låssas syster ulrika. de inspekterade lägenheten och gav fina komplimanger :) det kändes lite som att visa upp sitt nyfödda barn, haha, nästan. men nu börjar ganska mycket falla på plats i vårat sovrum, hallen och i köket väntar vi bara på våra köksluckor sen är det ready steddy goo där med :) vardagsrummet behöver 'tvbänk' och lite tavlor!

englas rum ska c och daniel måla idag när jag beger mig över stan till nacka och jobbar några timmar, ska även göra det imorgon men då ska jag bege mig raka vägen till söder efter och hämta min unge ♥ helt ärligt så känns det som hon varit borta typ en månad, hehe. jag hoppas att hennes rum är så gott som klart tills dess, men det ska nog inte vara några problem. vill också att hon ska få säga och tycka lite så jag ska inte göra för mkt innan hon landar.



Kommentarer
Jeannine

Det kommer bli så himla fint=) Sen kan tjejorna leka i veckan.. hihi

2010-04-10 09:18:21
Emelie

Otroligt vacker bild på mor och dotter:)

2010-04-10 11:21:12 http://semlansliv.blogg.se/
carro.

Vilken fin bild på er!

julia

så fina är ni!

mammaxtre

Andra har sagt det redan men jag måste också få sagt att jag tycker att bilden i inlägget är så fin!



2010-04-11 08:14:16 http://mammaxtre.blogg.se/
Niklas

Hej!

Hamnar på den här bloggen någon gång ibland när Jeaninne jobbat och den ligger bland "senast visade sidor". Orkar aldrig läsa texterna, men ville bara säga att det här var en sjukt bra bild! =)

Ha det.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback