gotland!

2010-04-19 | 08:07:07

 

jag har längtat efter att få åka över östersjön och till gotland bra länge nu! sist vi tog oss över så var det påväg att bli vinter och snön hade inte riktigt börja fall ännu. det var lucia om jag inte minns fel.

 

engla frågar ofta om vi inte kan åka över men det har varit en smått hektisk vår men nu äntligen har en lucka infunnitssig. det är inte enbart en semestertripp utan jag ska även gå på nannies mammas begravning på tisdag... men vi passar på att ta några dagar extra på oss på öin!

 

vi åker på lördag och anländer hem på onsdag kväll (sen är det enbart torsdag + fredags tills det är dags) hjälp vad tiden springer ...

 

nu; jobbe!


Kommentarer
Alexandra

Roligt att komma till Gotland! Inte lika roligt att gå på begravning.. :( Men hoppas ni får det bra där ändå! :)

Vad har du för program för bildredigering och bildcollage? Jag letar febrilt efter något som är enkelt att använda.. :) KRAM

2010-04-19 11:39:08 http://masoou.com
Frida-Fantastiskamamman

Då har du massor av härligheter att se fram emot ( även om begravningen inte är en av dem )....förstår att du längtar, jag älskar Gotland jag med!!

NY är oxå en av min absoluta favoritstäder i världen så njut när du är där...

Massor av kramar<3

carolina

du kommer älska new york, herre vad härligt det är :) nackspärr får man också av att gå och kika ;)

mysigt att få komma iväg lite innan dess också, det är öland som gäller för våran del ;)

2010-04-19 17:07:23 http://acarolinas.blogg.se/
Maria

Vad skoj & skönt för er att få komma till Gotland, trots begravning.

Ha en fin kväll



Kram Kram

2010-04-19 19:36:43 http://sagafia.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback