fredag

2010-04-16 | 08:13:59
oj som det regnar utanför fönstret idag. dock så har jag inte märkt av det när jag legat och sovit, som jag alltid annars gör. vi har ju balkongen utanför vårat sovrum och det innebär attt regnet inte når in att piska emot fönstret. jag har alltid tyckt att smattrandet har varit mysigt och lite rogivande, men men man kan inte få allt, haha.

jaa .. här sitter jag själv den här fredags morgonen. kaffet är kokat och morgonrocken har jag svept tätt. det är lite kallt .. eller har man bara vant sig vid solen som värmt utifrån? engla har inte vaknat ännu, inte c heller. mina underbara fina ligger bägge och snoosar, det gör de rätt i. inget väder att stressa upp till idag inte.

igår var en lite små stressig dag. det började med ett tidigt möte och sen en väldigt lugn dag (vilket ibland kan resultera i att man blir lite små stressad haha). jag gick lite tidgare från jobbet så jag och c var och hämtade engla och hennes cykel på dagis straxt efter 16.

väl hemma så slängde (nej inte bokstavligen denna gång, det var liiite avancerat) jag och engla ihop laxburgare med pitabröd. riktigt smarrigt blev det :) sen var det folk här stup i kvarten, haha, jag älskar det men det resulterade i att datorn fick ligga.

först kom junie & jeannine in rullandes (hon hade sin nya cykel med sig - såklart!) och tjejerna lekte (tyst!?) på enlas rum med det ena efter det andra. sen dök daniel upp med våra köksluckor, en mugg flög i golvet och sen blev det för c och jonte att skruva och trixa :) jag fyllde lådor och plockade.

sen kom lina - min fina. det blev till att snickesnacka en del eftersom vi inte setts på några dagar. hon berättade på ett par som gjort slut och det gör mig alltid lite nedstämd. kärlek som tar slut knyter alltid en knut i magen på mig ..

kanske att jag ska väcka engla ?

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback