clothing

2010-04-20 | 22:36:25
idag har jag mått riktigt risigt. min mage har varit smått snurrad och jag har känt ett otroligt obehag som jag inte vet alls var det kommer ifrån? hade mer än gärna sett till att jag kunnat stå på jobbet idag men jag har inte kunnat göra några störra ansträningar, tyvärr. det blev att vara sjukskriven över dagen :( imorgon hoppas jag att det känns bättre

engla var en riktig lite ängel imorse,
jag tror hon märkte att jag inte mådde topp. hon valde kläder och klädde sig själv. efter en stund kom hon ut ur sitt rum (färdig klädd och klar) och sa "jag skulle vilja klippa!". fram med all gammal reklam och engla var sysselsatt :)

senare skjusade c engla till dagis och sen har jag bara legat. engla ska vara hos sin dadie tisdag - fredag den här veckan eftersom vi ska över till öin på lördag och då missar hon sin 'pappahelg', men det här blev en smidig lösning!

klänning h&m
vittröja eco polarn o. pyret
strumpbyxor vet ej



Kommentarer
Frida

Fin blogg!

mammaxtre

Krya på dig

2010-04-21 06:20:50 http://mammaxtre.blogg.se/
Maria

Hoppas att du känner dig piggare & kan gå till jobbet i dag!



Kram Kram

2010-04-21 09:02:41 http://sagafia.se
Elin - Mamma till Edvin och bebisen i magen ♥

Inte roligt att vara risig i magen...hoppas att det snart går över!

O helt underbara bilder på din lilla prinsessa! Hon ser absolut ut som en liten ballerina :)



Håller helt med dig angående dagis. Känner att Edvin varit hemma ganska mycket nu o det är lite trist att jag inte kan leka med han som förut nu när jag har en jätte mage o ond rygg. O eftersom han älskar sina vänner hos dagmamma så är nog några timmar på dagen där idag för att sen vara ledig tills på måndag igen...



Kramar

2010-04-21 09:32:40 http://edvinsmamma.wordpress.com
julia

krya på dig!

älskar dina bilder, så fina.

hondjur

Som vanligt underbara bilder på din E(ä)ngla!!

Mår magen bättre nu söta du??



Och ang. din kommentar igår om vällingen:

Självklart skall hon få välling! Hon får det morgon och kväll ..och ibland mitt på dagen. Men det är just det här med att hon fortfarande skall äta på nätterna ..1-2 ggr.. och det KAN inte vara för att hon är hungrig.. Det är en trygghetsgrej tror jag. Och ja, jag är väl mest så himla trött på att inte få sova hela nätter någonsin.. Det blir ju avbrott som gör att man vaknar till och resultatet blir 3-4 timmars sömn varje natt.. -suckar lite-



Men jag antar att det ger med sig .. som allt annat!! :)



Krya på dig nu sötnos!

KRAM!

2010-04-22 01:21:05 http://sagoelin.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback