blue

2010-04-25 | 10:50:35


 

på något vänster så blev engla genomgående turkos-blå igår :) ingen färg (säger hon själv) som är hennes favorit, men vipps så var hela hon blå, och hon valde det själv! jag tycker hon passar grymt i blått med sitt mörka hår, jaa det är ju jag som köpt kläderna?

 

det här var altså englas åka-över-med-båten-till-gotland stass. vi tog färjan över igår vid 20.05 och landade framme på öin straxt efter 23. det var en väldigt smärtfri överfärd, engla sov i fönstret på min päls i två och en halv timme och jag slummrade fram och tbx. och nu e vi här! :)

snart; grillning på stranden!

 

hatt polarn o. pyret

vinfleece polarn o. pyret

tunika lindex

strumpbyxor polarn o. pyret

ballerinas h&m


Kommentarer
jeannine

men sötnöten=) passar kanon i blått..

2010-04-25 13:06:56
Filippa - mamma till Liam

Sötnos :)

2010-04-25 16:11:24 http://fillies.blogg.se/
Elin - Mamma till Edvin och bebisen i magen ♥

Jag ÄLSKAR turkost!

Edvin har en hel del turkosa plagg....o det har även bebisen i magen fått också, för det passar absolut lika bra på en liten syster som en liten bror :)



Ha en superhärlig semester på "ön" nu :)

KRAM

2010-04-25 19:26:08 http://edvinsmamma.wordpress.com
Carro.

åå, grille på stranden låter underbart!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback